Gothic Metal, Ubuntu, Battlestar Galactica, ÖYP

Bir kaç haftadır (belki de 1 ay olmuştur) bu dört öğe arasında gidip geliyorum. Kafam bozulunca hemen Sirenia'dan Lithium and A Lover parçasını dinliyorum (Gothic Metal seçmelerini bulmuştum, çok farklı grupların en çok sevilen parçalarını içeriyor. Bir ara aklıma gelirse içerdiği parçaları yazarım :) ). Ubuntu'nun sürekli olarak güncellediğim son sürümünü (beta bile olsa) kullanıp hatalarla boğuşuyorum. En sonunda doktora yapmak için ÖYP programına kaydımı yaptırdım, alacağım dersleri (kafamda) seçtim. Şimdi doktora tezini düşünmeye başladım. Artık Ege Bilmuh'ta doktora süresince araştırma görevlisi olarak devam edeceğim (bir terslik çıkmazsa :D ). Diğer kalan zamanımda (uyku dışındaki) Battlestar galactica'ya sardım (Şu CNBC-E'nin yeni dizisi). Farscape'ten sonra (Neden bitti ki!!!) yeni alışkanlığım bu oldu :) Ah ben gerçek bir bilim kurgu hayranıyım :) Unutmadan gameknot'ta satranç maçlarıma sadece turnuva ve arkadaş maçları olarak devam ediyorum. İlgilisine tavsiye ederim. Bana karşı da oynayabilirsiniz (Ben çok iyi değilim :) ratingim sadece 1300 civarında dolaşıyor :D )

Bunları neden mi yazıyorum? Günlüğe yazabileceğim fazla bir şey bulamıyorum açıkçası. Bir kaç ay önceki yeni bir şeyler deneme sevdamdan "yoğunluğum" dolayısıyla geçici olarak vazgeçtim. Doktora dersleriyle beraber tekrar başlayacağıma inanıyorum. Ben de bakın günlüğe bir şey yazmıyorum çünkü bir şey ile uğraşmıyorum demek için bunları yazıyorum. Hani belki ilgilenirsiniz diye :D

Hiç yorum yok: