Eymir Gölü - Ankara

Geçen hafta sonu bir fırsatını bulup Eymir gölüne gidebildik sonunda. Bu çok güzel bir alanı ODTÜ sahiplenmiş, yalnız kendi mezunlarından üye kartı sahiplerine yar eder bir hale getirmiş. Yani Eymir' e girebilmek için yalnız arabanız olması yeterli değil (toplu taşımacılık diye birşey göremedim ben), üstüne ODTÜ'lü olmanız da yeterli değil, buna ek olarak üyelik kartına sahip olmanız, bir de 4 YTL niz olması gerekli. Üyelik kartınız yoksa sağlam bir ikna kabiliyeti de aynı işi görebilir.

Bizde bir şekilde girdik içeri. Burada uyguladığımız kural Ankara'dan neler öğrendim başlıklı yazımdaki ilk kural. İyiki de girmişiz. İlk görüşte bozkırdan bozma olarak düşündüğüm bu şehrin güzel yanlarının da olduğunu görmek sevindirdi beni. Bu da aynı yazımda geçen ikinci kuralın kanıtı. Farklı bakmak gerek güzellikleri görmek için.

Su, ağaçlar, kuşlar, ördekler, tavşanlar gibi doğal yaşam üyeleri ile birlikte minderinize yayılıp çay, kahve, gözlemeleri mideye indirebileceğiniz güzel ve samimi bir ortam burası. Etraftaki tavşanları kovalayabilir, yakalarsanız oynayabilirsiniz burada; ben yakalayamadım, yakalanmışı ile oynadık :)
ODTÜ arazisi içerisinde bulunan Eymir gölüne arabayla gitmek gerekiyor. Bisikletiniz varsa birlikte götürün derim.

İşte birkaç fotoğraf Eymir'den:



Hiç yorum yok: