Internet Explorer

Bazı sitelerin sadece internet explorer'da çalışmasından nefret ediyorum. Eğer kişisel bilgisayarınızda benim gibi windows yoksa (lisansına ödeyecek param yok ve kırarak kullanmakta istemiyorum- gnu beni biraz değiştirdi herhalde artık herşeyin serbest olanını tercih eder oldum :S ) bu siteler problem yaratıyor. Site geliştiricisi olmak için belli şartları sağlamak bu yüzden gerekli bence. Ne demek sadece internet explorer ile çalışır?

Neyse sadece içimi dökmek istedim. Eğer bu sorun devam ederse Wine yardımıyla Internet Explorer deneyeceğim :D

Site geliştiricileri için faydalı bağlar:
HTML Cehennemi: Bu siteden ne yapılmaması gerektiğini öğrenebilirsiniz.
Herhangi bir tarayıcı ile görüntülenebilir mücadelesi: Tarayıcı bağımlılığına karşı olanların mücadelesi :)

1 yorum:

T. E. Kalaycı dedi ki...

Wine yardımıyla internet explorer işimi gördü. Linux üzerinde Internet Explorer çalıştırmak isteyenler bu şekilde kullanabilirler. Bunu yapmak için IES4Linux kullanabilirsiniz.