Fotoritim

Çok başarılı olduğunu düşündüğüm ve her ay yayınlanan neredeyse her yazıyı (tabi yazıdan ziyade fotoğraflar demek lazım) okuduğum fotoritim elektronik fotoğraf dergisinin bağlantısını mutlaka ziyaret etmelisiniz. Benim özellikle belgeseller (belgesel fotoğrafçılık) hoşuma gidiyor. Çok başarılı bir şekilde fotoğraflarla hikayeler anlatılıyor. Ayrıca besleme (RSS) adresine üye olup yeni sayı çıktıkça RSS okuyucunuzda yazıları takip edebilirsiniz.

Buna benzer bir de fotografya sanal fotoğraf dergisi var. Onu henüz yeni buldum :) Ama incelemekte yarar var.

Belgesel fotoğrafçılık tanımı aradıkça yeni fotoğraf siteleri buluyorum :) Bu yazı bir türlü bitmeyecek sanırım. En son belgesel fotoğraf sitesini buldum. İncelemekte yarar var :D

Bağlantılar:

http://belgeselfotografya.blogspot.com/

Hiç yorum yok: