Netbeans 6.0

Netbeans IDE 6.0 (Sun tarafından geliştirilen oldukça başarılı bir Java Yazılım Geliştirme Ortamıdır) sürümünü dilerseniz ücretsiz bir DVD olarak size gönderiyorlar. Ne zaman başvurduğumu unuttuğum bu ücretsiz DVD dün elime ulaştı. Henüz inceleme şansı bulamadım ama içeriği oldukça iyi gözüküyor:
  • Netbeans IDE 6.0 (Tüm paketler)
  • JDK 6 Update 3
  • Glassfish V2
  • Apache Tomcat 6.0.14
  • Netbeans IDE 6.0 Belgeleri
  • Bazı seçilmiş Java Tutorial Trails
  • Java Platform API belirtimleri
  • "Java Programming with Passion" Sang Shin
Yukarıdaki araç ve belgeleri içeren bu DVD için şu adrese başvurabilirsiniz. Gelir mi gelmez mi bilmem. Ben denemek için başvurmuştum bana geldi. Bu uygulama sayesinde Netbeans kullanıcılarının sayısının artacağından eminim :) Bazı konularda Eclipse'ten iyi olduğunu da gözlemlediğim bu IDE'yi belki ben de kullanmaya başlayabilirim (Pek inanmayın bu sözüme ben deli bir Eclipse severim aslında).

Hiç yorum yok: