Kitaplar

dbadioxide'in ilgili yazısını okuduktan sonra bugün boş boş migrostaki kitap rafında incelediğim bir kitap geldi aklıma. Kitap rafından bir kaç kitabın adını almıştım, anlık hafıza kaybı yaşayabildiğim için incelediğim Modern Zaman Hastalıkları adlı kitabı notlarımın arasına diğer kitaplarla birlikte kaydetmeyi unutmuştum. Peki bağlantı nereden diye sorarsanız sleeper in metropolis şarkısının videosunu dinlerken (o arada ben başka bir şeyler inceliyordum görüntüyü takip edemedim :D ) bazı sözler bana metropol insanının hastalıklarını hatırlattı ve dank diye kitap geldi aklıma. Rafın başında kitap isimlerini not alırken alık gibi düşünmüştüm ben bir kitaba diye bakmıştım diye, böyle birden aklıma gelince şaşırdım. Not aldığım diğer kitapları da merak ederseniz :
Sadece aptallar 8 saat uyur (eksisozluk)
Öğretmenin 55 altın kuralı

Finaller bitince alacağım ve okuyacağım bu kitapları.

Kendime uyarı: Yarın finalin var, büyük ihtimalle sabahlayacaksın ama sen vaktini günlüğe yazmakla harcıyorsun, seni bu kaytarma alışkanlığından dolayı tebrik ediyorum.

Düzeltme: Kitaplar ilgili ayrıntılı bilgi için eksisozluk'ten yararlanabilirsiniz.

2 yorum:

Switch dedi ki...

abi hala ayni sarkiyi dinliyorum.
listeye bir de "dostoyevsky-notes from underground" ekleyebilirsin.
ben simdi onu okuyorum.

bi de creadict var.

T. E. Kalaycı dedi ki...

Yeraltından Notlar'ı bir ara okumuştum. Hatırlayamıyorum, demek ki yeniden okuma zamanı gelmiş. Listeye eklendi. Bu arada bende Ghost in the shell'in devam filmini (Innocence) tavsiye ederim.