2 Günde 4 Film

Bayram tatilini çok verimli değerlendirerek 48 saat içerisinde izlemeye bir türlü fırsat bulamadığım en az 4 filmi izlemeye karar verdim. Üçünü izlemeyi başardım.
İlk olarak Filler ve Çimen'i izledim. Derviş Zaim'in daha önce Tabutta Rövaşata'sını izlemiştim. Bu iki film de güzel filmler. Henüz izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim. Derviş Zaim'in Çamur'unu da en kısa zamanda izleyeceğim. Büyük ihtimalle o da hoşuma gidecektir. Ha bir de Cenneti Beklerken var. Aslında Cenneti beklerken filmine sinemaya gitsem iyi olabilir. Uzun zamandır gidemiyorum.
Filler ve Çimen'in üzerine yine bir Türk filmi olan Fasulye'yi izledim. Açıkçası bu film de ilginç bir filmdi. Daha sonra Samaritan Girl filmini izledim. Her ne kadar uzak doğu sineması çok fazla hoşuma gitmese de (özellikle korku ve gerilim türleri - mesela one missed call) bu filmde gözüme sokulan ilişkiler ve sahneler etkiledi beni açıkçası. Ve son olarak Lilja 4 Ever'i izleyeceğim. Sanırım en çok etkileneceğim filmi en sona bırakmışım farkında olmadan. Bayram tatili sonrası filmler dolayısıyla daha depresif bir hale bürünmezsem iyidir. Sınavlar da yaklaşıyor aslında :)

Hiç yorum yok: