MetallicA

Çok iyi hatırlıyorum, ilk defa Unforgiven II'nin klibini izlediğimde çok etkilenmiştim. Şarkı ile klibin uyumu, şarkının ses altyapısı epey etkilemişti beni o zamanlar. Liseye yeni başlamış dimağıma o zamanlar sert gelen ama aynı zamanda keyif veren bu şarkıya o zamanlar has Metallica fanları tarafından burun kıvrıldığını, Metallica'nın o eski Metallica olmadığını o zamanlar bilmiyordum tabi...

Sonraları ilgi ve merak sonucu dinlenen şarkıların sayısı arttı, müzik biraz daha sertleşti ve akabinde Iron Maiden ve bu müzik türüne yön veren diğer gruplarla tanıştım. Ve bir süre sonra eskiden beğenerek dinlediğim o müziklerin ne kadar yavan ve basit geldiğini gördüm.

O günlerden bu günlere çok zaman geçti. Rock ve metal türünde pek çok grubu tanıdım ve takip ettim ama ilk göz ağrısı Metallica'nın yeri hep ayrıydı. Bu yüzden 1993'deki konserlerinde ortaokula başlamış yeni bir çocuk, 1999'da G.Antep'de ÖSS'ye kendini kaptırmış bir genç olan ben, geçtiğimiz Pazar günü gerçekleşen konseri kaçıramazdım, kaçırmadım da:

Saha içi bilet: 85 YTL
Stada girme mücadelesi: 2 saat
Bir bardak su: 2 YTL
250 ml Efes Bira: 5 YTL

Metallica'nın canlı performansı: Paha biçilemez...





Hiç yorum yok: