.Net uygulamalarını ağ - sunucu üzerinden çalıştırmak

İlk yazdığım .net projelerinden birini ağ üzerinden çalıştırmayı denemiştim; .net 1.0 versiyonu olması, çok da kaynak olmamasından olsa gerek (aslında temel sorun istemeden .net ile yazıyor olmam da olabilir :), karşıma çıkan sorunun çözümünü fazla araştırmamıştım; caspol.exe diye birşey bulmuştum ama süre azdı, nasıl uygulanır diye çok uğraşmamıştım. Bunun yerine uygulamayı her bilgisayara ayrı kurulum halinde geliştirmiştim. Bunun sıkıntısı uygulama güncellemelerinde karşıma çıkmıştı.

Aslında çözüm kolaymış; aşağıda ifadeyi bir .bat dosya haline getirip, uygulamanın çalışması gereken istemci bilgisayarın açılışında çalışmasını sağlamak yeterli oluyor.

@ECHO OFF
c:
CD %WINDIR%\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322
CASPOL.exe -s OFF

Daha detaylı bilgi için buraya da bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok: