Üç maymun

Yazmadan duramayacağım, Nuri Bilge Ceylan Cannes film festivalinde En İyi Yönetmen ödülünü "Üç Maymun" filmiyle kazandı. Ve tüm haberlerde, magazin programlarında, kısacası her yerde bu ödülden bahsediliyor. Ödülden ziyade Nuri Bilge Ceylan'ın oldukça kısa ve güzel olan konuşması söz konusu ediliyor. Ben gerçekten televizyonda sürekli olarak filmden de en azından biraz bahsedilmesini bekledim ama ya ben yanlış programlara takıldım ya da filmde bir sorun var (!), filmden bahsedildiğini duymadım :D Umarım kanallar ve insanlar Nuri Bilge Ceylan "fan"lığını sadece sözlerinden dolayı yapmıyorlardır :D

"Bu ödülü, tutkuyla sevdiğim, yalnız ve güzel ülkeme armağan ediyorum"

Üç Maymun

Önemli Not: Ekşisözlükte konuyla ilgili bir yazarın yazdıklarını paylaşmak istiyorum sizinle

Hiç yorum yok: