Ulusal Yazılım Mühendisliği Sempozyumu

Üç gündür yoğun bir şekilde Ulusal Yazılım Mühendisliği Sempozyumunda vakit geçiriyordum. Özetle üç gündür Ankara'daydım. Kabul edilmiş bir bildirim (bildiri metni, sunum) vardı. Bu bildiri vesilesiyle ulusal bir sempozyumu uzun süreli izleme olanağına sahip oldum. Sempozyumdaki konular her ne kadar benim asıl çalıştığım alandan uzak olsa da farklı çalışmaları görmem açısından faydalı oldu. Türkiye'deki yazılım mühendisliği çalışmalarını (hem akademik hem de endüstrideki çalışmaları) gözlemleme şansına ulaştım. 

Sempozyumla ilgili diğer önemli bir konu ise sempozyumun sonunda tartışmaya açılan ve 4 profesör ve Meltem'in konuşmacı olarak katıldığı "Bilgi ve Bilişim Politikaları" konulu panel bilgilenme açısından yararlandığım önemli bir paneldi. Umarım kısa sürede panelin sonuç bildirgesi çıkarılır.

Bağlantılar : http://www.uyms.org.tr/

Hiç yorum yok: