Yazı Yazabiliyorum...

Lanet olası beta'ya geçiş yüzünden (benim hatam olmasına rağmen blogger çalışanlarını suçlayacağım :D (Ne kadar da yüzsüzüm (Bu parantezlerde lisp gibi oldu ya (çok sevinçliyim, yazı yazabiliyorum)))) 2 haftadır yazı atamıyorum. O kadar çok alışmışım ki, bu yazı yazamama süreci ben de stres birikmesine neden oldu. Bu geçiş tam da Mehmet'in acemiliğine denk gelince Mehmet'in ilk yazıyı atmasını beklemem gerekti. Bu iki hafta boyunca biriktirdiğim yazıları sırayla atacağım. Amiyane tabirle "yazı manyağı" yapacağım eğer ki herhangi bir okuyan kaldıysa :(

3 yorum:

Switch dedi ki...

nihayet! :)

yass dedi ki...

ya merhaba..ben de de aynı sorun var ben de blog yazamıyorum ama 1 aydan fazla zaman gectı hala duzelmedı acaba sızın kı kendılıgınden mı yoksa bır sey yaptınız mı?

T. E. Kalaycı dedi ki...

Merhaba,
Eğer takım günlüğüne sahipseniz bütün takım üyelerinin yeni blogger'a güncellemesi gerekiyor. Bunu yaptığınız halde düzelmiyorsa büyük ihtimalle günlüğü başka bir hesapla alıp o hesabı sildiniz veya ona benzer şeyler oldu. Bizim günlük herkes üst blogger sürümüne geçince düzeldi. Adreste yardım bulabilirsiniz. Ben sürekli olarak bu yardım grubunu takip ettim. Faydalı çözümler olabiliyor.