Vekillerimize Yakışır...

Seçildikleri günden bugüne kadar doğru dürüst meclise uğramayan, parti başkanlarının ağzından çıkan her lafa harfiyen uyarak koyun sürüsünden pek farklı bir görünüm sergilemeyen milletvekillerimiz önümüzdeki seçimden 1 hafta önce son maaşlarını 3 aylık alacaklarmış. Yani çalıştıkları 1 hafta için herbirine 24.600 YTL verilecekmiş. Birinci nokta özel sektör ve kamuda herkes çalıştığı aydan sonra maaş alırken bu milletvekilleri neden önceden maaş alıyor? Hadi bunu geçelim hangi mantıkla, hangi vicdanla, hangi yüzle görevleri bir hafta sonra sona erecekken önlerindeki üç ayın maaşını alabiliyorlar?

Zaten bu adamlar görev süreleri bitince bile ölene kadar kıyak emeklilik hakkı kazandılar ki bu da üç aylık 6000 YTL civarında. Bu maaşın yanında kendilerinin ve aile fertlerinin hepsinin sağlık harcamaları da meclis garantisi altında. Ve dikkat ediniz bu hakları kazanmak için bir defa meclise girmiş olmanız yeterli.

Evet, dünyanın hiç bir meclisinde, meclisi geçtim hiç bir mesleğinde olmayan bu haksız kazancı zerre tereddüt etmeden cebe atacak milletvekilleri size sesleniyorum: O alacağınız son maaş benim ve benim gibilerin vergilerinden ödeniyor. Ve ben size hakkımı helal etmiyorum.

Bağlantılar:
http://www.milliyet.com.tr/2007/05/04/siyaset/siy11.html

Düzeltme:
Yazının muhatabı maaş döneminde bu haksız maaşı cebe atacak milletvekilleridir, yukarda belirtmiştim zaten. Dilekçe vererek 2 ay 3 haftalık kısımın kendilerine ödenmemesini isteyen milletvekilleri tabii ki bu kapsamın dışındadır. Ancak sadece ödemeyi kabul etmemek yeterli olmamalı bu saçma kıyak emeklilik sorunu da çözülmeli...

http://www.milliyet.com.tr/2007/05/06/son/sonsiy05.asp

Hiç yorum yok: