Durum Tabanlı Çıkarsama (Case Based Reasoning)

Durum tabanlı çıkarsama (Diğer Türkçe karşılıklar (Olay|Durum|Vaka tabanlı çıkarsama|muhakeme|akıl yürütme|gerekçeleme))sunumunu Zeki Sistemler dersinde sundum. Merak ediyorsanız sunumu inceleyebilirsiniz.

Sunumu nasıl hazırladım: Bu ve önceki sunumu Latex Beamer kullanarak yaptım. Makaleleri ve sunumları artık sürekli Latex ortamında yazıyorum. İşimi çok kolaylaştırıyor. Diğer kelime işlem programlarındaki saçmalıklarla (biçimlendirmenin istediğiniz gibi olmaması) uğraşmak zorunda kalmıyorum (Hazır Latex sınıfları kullanarak biçimlendirme kolaylaşıyor). Yazma ortamı olarak Texmaker kullanıyorum. Debian ve Ubuntu'da güzel bir şekilde (Texlive altyapısını kullanıyor) çalışıyor. Ayrıca Lyx'te kullanabilirsiniz.

Bağlantılar: Ubuntu Texlive ve Texmaker kurulumu (İngilizce)
İnce bir Latex 2e Kitabı (Türkçe)
The beauty of LaTeX
LaTeX vs. MS Word

Hiç yorum yok: