DameWare

Kendim kullanıyorsam özgür yazılım lisansına sahip olmayan programları kullanmamaya çalışıyorum. Yine de özellikle windows sistem yöneticilerinin işini kolaylaştırması açısından başarılı bulduğum "DameWare" programını denemenizi tavsiye ederim: http://www.dameware.com/

"Mini Remote Control" programcığını denedim, gayet başarılı. Tamindir.com sitesinde şu şekilde açıklamışlar:

"DameWare Mini Remote Control sisteminizdeki bilgisayarlarınızın ekranlarına uzaktan erişmenizi sağlayan oldukça güçlü bir araçtır. Ipsine erişebildiğiniz her bilgisayara erişmenizi sağlayan program, 128 bit şifreleme özelliği de sağlamaktadır. Programın en büyük özelliklerinden birisi de ister LAN ister WAN üzerinde olsun uzak bilgisayarlara 4 bit siyah beyaz bağlanabilmesidir ki bu performans açısından oldukça gelişmiş bir özelliktir. Ayrıca Mini Remote Control ile bağlandığınız istemcilerinizin arzu ederseniz bağlandığınızın farkına dahi varmamasını sağlamak mümkündür. Mini Remote Control programı uzak bilgisayarın klavye fare hakimiyetini ele almanıza da olanak tanır. Bu sayede uzaktan eğitim verebilir, sorunları çözebilir, sistemlere direkt müdahale edebilirsiniz"

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet arkadaşım bahsettiğin program harika
bende kullanıyorum
ancak win 2000 de problem yok sorunsuz çalışıyor.
ancak xp pc lere ulaşamıyorum yetki kıstlaması diye bir hata veriyor
yardımcı olursanız bende sevinirim.

oldman46.57@gamil.com