Google Yolları

Google üzerinde The Da Vinci Code Quest on Google oyununda takılırken yepyeni bir (bana göre tabi ki) bir google hizmetiyle karşılaştım. Google SMS . İnanılmaz bir şey gerçekleştirmişler. Gerçi kendileri (google firması) bu hizmeti mobil servis olarak düşünmüşler ancak benim gibi google bağımlısı kişilerinde işine yarıyor. Açıkçası şu oyun yeni google özellikleri öğrenmemde çok işe yaradı, reklam ancak bu kadar iyi olabilir diyorum.

Diğer google haberim şu blog ile ilgili. Google firması haritaları ve yerel bilgileri (uydu falan) güncellemiş. Ayrıca iki yeni yaklaştırma seçeneği eklemiş. İnsan tırsıyor açıkçası, bu kadar yakından insanların en ufak hareketini takip eder bunlar diye, Big Brother sendromu iyice ayyuka çıkacak diye. Neyse ben asıl konuma döneyim, ben acaba oturduğum apartmanı bulabilirmiyim diye bir inceleme yaptım. İzmir'i haritada arattım. Ve evet, İzmir daha yeterince ayrıntılı olarak desteklenmiyormuş. Şimdilik yabancı gözlerden uzak bir şekilde yaşamımıza devam edebiliriz. (İzmir'in bir görüntüsü için) (Bu arada körfez yukarıdan daha güzel gözüküyor sanki :S )

Hiç yorum yok: